Wij werken uitsluitend in de Drechtsteden. Wij sluiten niet uit dat in toekomst wij het gebied zullen uitbreiden!

Wij controleren het ontvangen strijk/wasgoed met de door u gegeven opdracht. Mocht er op dat moment iets niet kloppen, dan nemen wij contact op met u hierover. Als alles in orde is gaan we het strijk- en wasgoed sorteren op gelijksoortige kledingstukken. Vervolgens wordt dit met de grootste zorg gewassen en/of gestreken. 

Als een strijk- en/of wasartikel klaar is wordt een overhemd, blouse en broek op een hanger gehangen en wordt beddengoed opgevouwen en in de tas opgeborgen die u heeft meegegeven.

Wanneer u een opdracht geeft aan Jochella dient u – om de opdracht uit te laten voeren door ons – vooraf te betalen met Ideal. Na betaling krijgt u altijd een email met daarin de bevestiging dat de strijk- en/of wasopdracht en de betaling door ons ontvangen is. In de mail staat verder de dag en het tijdsblok waarbinnen wij het strijk- en/of wasgoed bij u op komen halen indien u heeft gekozen voor ophalen van het strijk- en/of wasgoed. Wanneer u zelf het strijk- en/of wasgoed bij ons afgeeft kunt u uiteraard zelf uw tijdstip bepalen waarop u het afgeeft bij ons in de winkel. Fijn is wel dat u even aangeeft in de notities bij de bestelling op welke dag en tijd u ongeveer het was-en/of strijkgoed komt brengen. 

Als het bevestigingsmailtje niet binnenkomt, kijkt u dan eerst in uw spamfolder, mogelijk is het daarin terechtgekomen. Mocht het mailtje ook daarin niet zijn ontvangen belt u dan met ons op 0649521377 – of stuur een WhatsApp via onze website www.jochella.nl klik daartoe op het Whatsapp icoontje, dat u op elke pagina vindt.

Nee, helaas is dit niet mogelijk. Een strijk- en wasopdracht is pas opdracht als deze vooraf is betaald. Doordat Jochella u de garantie geeft ‘Niet tevreden? Geld terug’ hoeft u zich geen zorgen te maken.

Als u onverwachts niet thuis kunt zijn binnen het tijdsblok dat u heeft geselecteerd, kijk dan of u het strijkgoed kunt afgeven bij uw buren. Geef dit dan even door via de Whatsapp functie op onze website en vermeld duidelijk uw naam en adres en bij welke buren wij het strijkgoed kunnen ophalen. Wanneer u niets meld en wij komen voor niets aan de deur, dan zal onze bezorgservice een berichtje achterlaten dat wij aan de deur zijn geweest. Via WhatsApp kunt u dan een nieuwe afspraak maken. Wij bezorgen en halen op vaste dagen en tijden. Wanneer u vervolgens wederom niet thuis bent op het afgesproken tijdstip, dan zullen wij die extra ophaal rit in rekening brengen.

Ja dit is mogelijk. Geef op onze website een order op om het kledingstuk te strijken. Geef in de opmerkingen aan dat het spoed is en wanneer u het strijkgoed uiterlijk gestreken terug wilt ontvangen. Aan een spoedopdracht zitten wel extra kosten verbonden en u dient het kledingstuk voor 10:00 uur in onze winkel af te geven. Zie ook onze prijslijst.

Ja uiteraard is dit mogelijk. Wij maken graag een offerte op maat voor u! Neem hiervoor contact op met ons op tel. 06 – 49521377. Wij zullen dan met u bespreken hoe wij het strijkwerk en / of het wassen voor u kunnen verzorgen.

Wanneer wij het gestreken strijkgoed bij u komen brengen of u haalt op, dan controleren wij samen met u of alles compleet is en u kijkt of u tevreden bent met hoe de kleding is gestreken. Graag horen wij direct als er iets mis is, als er een kledingstuk ontbreekt. De door u ingevoerde aantallen bij het invoeren van de opdracht zijn altijd leidend.

Dat kan, maar alleen als u via de website een nieuwe order invoert en deze met Ideal afrekent.  Geef in het opmerkingen veld aan dat dit een aanvulling betreft op een eerder geplaatste opdracht en geef ook het opdrachtnummer door van die opdracht.

Jochella aanvaard alleen meldingen van beschadigingen aan kledingstukken indien deze schrifelijk binnen 2 uur na aflevering of ophalen van het strijkgoed worden gedaan. Wij verwijzen verder naar de algemene voorwaarden die u elders op onze website aantreft.

Op dit moment verkopen wij nog geen kadobonnen. Hieraan wordt gewerkt.